pátek 12. června 2015

Sundhage: "Kuulkaa minun puhua liikaa"

Winnipeg. Pia Sundhages kommentteja Yhdysvaltain pelaajat ovat potkut Ruotsin tapaaminen Yhdysvaltojen kanssa.Torstain lehdistötilaisuudessa, hän selitti, että se ei ollut tarkoitus psych hengen kommentteja ennen peliä.- Ei ollenkaan. En ole niin fiksu. Ja olen usein sanonut, että puhun liikaa, leikkiä Sundhage.


Jo kuuma kohtaaminen Ruotsin ja USA: yöllä lauantaihin muutakin bensiinin tuleen jälkeen haastattelu Pia Sundhage vuonna New York Times.Ei ole teräviä kritiikkiä tai hyökkäys Ruotsin kansallinen valmentaja, mutta on kuitenkin herättänyt laajaa huomiota amerikkalaisessa leirille, jossa kysymyksiä ja keskustelunaiheita ovat kaikkea muuta kuin kiistelty tähän mennessä Winnipeg.Haastattelussa puhuu Sundhage kuuma entiset pelaajat, vaan myös selvennetään, että se oli haaste työskennellä keskikenttäpelaaja Carli Lloyd.- Kun hän tunsi meillä oli luottamus hänen, niin hän voisi olla yksi parhaista pelaajista. Mutta hän alkoi epäillä luottamusta, niin hän voisi olla yksi pahimmista, sanoo Sundhage haastattelussa.Yhdysvaltain ducked kysymysHän teki myös selväksi, että Striker Abby Wambach olisi saatettu penkki, jos Sundhage oli jätetty.- Sanoin hänelle: "Olisit korvike. Paras korvike koskaan. Mutta korvike", sanoi Sundhage.Yhdysvalloissa entinen Internationals kutsutaan lausuntoja "shokki" ja Carli Lloyd sanoi kautta SI Sports, että hän "aikoo vastata suunnitelmasta." Coach Jill Ellis väistää kysymyksen.- Tämä ei ole jotain, olen puhunut tiimin kanssa. Olemme erittäin ammattitaitoinen ryhmä. Vain painopiste meillä on valmisteilla on kolme pistettä. En usko, että tämä vaikuttaa meihin, hän sanoo.Mutta torstain lehdistötilaisuudessa olivat Sundhage kysymyksiä haastattelun."Hän on fiksumpi kuin minä"Hän aloitti kysymällä: "Mitä minä sanoin mitään haastattelussa?", Kehotukset nauraa. Koska Sundhage oli pitkä näyttely:- Ensinnäkin, kuten olen sanonut huhtikuussa. Se oli yhteydessä naisjalkapallon tulevaisuus, ei huomisesta ottelussa. Jos tarkastellaan Carli Lloyd, kun puhutaan suosikki pelaajia ... Syy Istun täällä, koska Yhdysvalloissa. He saivat minut näyttämään hyvältä valmentaja. Carli Lloyd teki pelin voittomaalin minulle, sanoo Sundhage.- Carli Lloyd on pelaaja, joka on älykkäämpi kuin minä, monta kertaa. Sanoman olen yrittänyt antaa hänelle, hän ajatteli usein, mutta joskus hän ei tee mitä tekisimme. Kyse on valmentajan vastuulla. Hän on joukkuepelaaja ja teki paljon maaleja, ja on yksi tärkeimmistä pelaajista minulla on ollut. Voin antaa monia esimerkkejä. Jotkut pelaajat ovat hyvin haastavaa saada. Mutta pelaajat myös voittaa ja kultaa. Ne, jotka tekevät juuri sitä, mitä sanon ei ole aina niin hyvä, jatkaa Sundhage."Mikä on pahinta?"Oli huolissaan, että hän olisi lyöty Abby Wambach:- Abby on erikoinen monella tavalla, eikä vähiten sen tärkein peli. Luulen, että hän voi tarkistaa kunnes hän on 40 vuotias. Jopa täällä Vastasin laajemmassa yhteydessä. Selitin, että olin sanonut hänelle: "Sinulla on rooli alussa pelien ja lopussa ottelut." Ja minun tapauksessani, olisin hänet ässä hihassaan, ja pisti lopussa ottelut. Mutta hän näyttää nyt, haluan aloittaa, koska hän oli niin hyvä, sanoi Sundhage.Ja kuten Hope Solo.- Hope Solo? Hän on "työ". Asioita tapahtuu hänen ympärillään ulos kentältä. Mutta kentällä, hän on maailman paras maalivahti. Hän on ollut hieman kuoppainen tie. En ole maalivahti valmentaja, joten en tiedä miltä tuntuu seistä tavoite. Siksi käytin aina minun maalivahti valmentaja. Se on sama nyt, Hedvig Lindahl, käyn läpi valmentajat saavuttaa tavoitteeni pitäjät.Kun kysyttiin, jos hän halusi laittaa ideat päämiehet USA ennen pelin vastaa Sundhage:- Ei ollenkaan. En ole niin fiksu. Olen vain vastaamalla kysymyksiin, ja että haluan kertoa teille, kuinka upea naisten jalkapallo on. Haluan saada enemmän kiinnostusta naisjalkapallon. Jos annan saman vastauksen koko ajan, joten se on tylsää. Haluan antaa naisjalkapallon mitä he todella ansaitsevat. Siksi otin Hope Solo, Carli Lloyd, ja paljon muita pelaajia, jotka on mielestäni loistava. On roolimalleja jalkapallon ja naisten julkisia, sanoo Sundhage ja lisää:- Saan kertonut puhun liikaa. Mutta mikä on pahinta, mitä voi tapahtua? Saan kysymys sinulta. Joko niin, se on uusi peli huomenna.


Lisää: http://suomibets.com

Žádné komentáře:

Okomentovat