středa 15. dubna 2015

Ne ovat paras maa

Enders Anna Jakobsson ja Robin Nils laiturissa Granlo on tullut nimettiin vuoden pelaaja Ruotsin salibandy. Molemmat pelaajat ovat kaadetaan pistettä kauden aikana.
Vuoden pelaaja Ruotsin salibandy on nimitetty, ja on kaksi pistettä koneita hinta.


On naisten puolella, se ENDRES eteenpäin Anna Jakobsson, joka palkittiin. Jakobsson voitti paras maalintekijä tänä vuonna 48 maalia, ja Islander on takana monia Enders voittaa kauden aikana.
- Puhdista erikseen, olen ollut johdonmukaisin tällä kaudella, mutta olen ollut huippuihin muina vuodenaikoina. On hienoa saada tämä palkinto, tietenkin. Mutta se on joukkueen hinta liian. Ylistystä ketään henkilökohtaisesti niin kehua koko joukkue. On hauskaa Endre on pelaaja, joka saa tämän palkinnon sanoo Anna Jakobsson.
World Cup oli iso tavoite
Miesten palkinto meni Granlos Robin Nils Berth. Nils Berth teki 2-2 maalin vuonna MM-finaalissa Göteborgissa joulukuussa ja vaikutti vahvasti Ruotsin kulta. Pisteet huono mäki oli myös pitkälti takana Granlo pärjäsi pysyvät Premier League.
- Minulle henkilökohtaisesti se oli loistava MM tavoitteita. Minulla ei ole tinkiä mistään. Olen harjoitellut laki, syödä oikein ja nukkuminen oikeus saada yhteen kaikki kohdat. On tuntia radan ja kuntosali on tämän takana suuri hinta, hän sanoo.

Žádné komentáře:

Okomentovat